Processen

Improven verbetert samen met haar klanten de prestaties van de organisatie waarvoor zij werkt. Het is onze missie om uw doelen te vertalen naar concrete resultaten en uw organisatie te optimaliseren door het ontwerpen, inrichten en optimaliseren van businessmodellen en processen met als doelstelling een verbeterde en efficiëntere bedrijfsvoering, klantbediening en -beleving en control.

Onze werkwijze kenmerkt zich door een intensieve samenwerking met u als klant en een combinatie van theoretische modellen en aanpakken met een hoge mate van pragmatisme en hands on implementatie. We realiseren de gewenste resultaten samen met u gebaseerd op kort cyclische verbeteringen en met oog voor borging naar de toekomst in uw organisatie waarmee de basis voor continue verbetering is gelegd. Het leveren van toegevoegde waarde is hierbij ons leidende principe.

  • Processen innoveren

    Organisaties ondersteunen in het innoveren van de procesinrichting en ondersteunende systemen, zodat de organisatie of instelling de vereiste flexibiliteit bezit om in te kunnen spelen op de mate van turbulentie in de voor hen relevante buitenwereld.

  • Processen verbeteren

    Op basis van onder andere continu verbeteren en LeanSixSigma processen optimaliseren vanuit klantperspectief. Het realiseren van kortere doorlooptijden, een betere klantbeleving en besparen van kosten zijn veelal belangrijke redenen om processen te verbeteren.

  • Processen beheersen

    Het beheersen en voorkomen van risico’s door het optimaal inrichten van bedrijfsprocessen, AO/IC en bijbehorende Control Frameworks.

Klik op een van de onderstaande vier blokken voor meer informatie omtrent LeanSixSigma, Inkoopproces optimalisatie, Klantretentie of Dynamisch organiseren.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sander van Meurs op 06 -13364251 of via e-mail sander.van.meurs@improven.nl.

Organisaties toekomstbestendig en wendbaar maken met slimme en digitaal ondersteunde processen.

Op basis van continu verbeteren en LeanSixSigma processen optimaliseren vanuit klantperspectief.

IMPROVEN heeft drie proposities waarmee wij u helpen om opnieuw te leren klantdenken.