Wie zijn wij
Als Improven Search en Interim zijn wij voortdurend op de hoogte van Finance, Compliance & Risk en business IT-ontwikkelingen om onze opdrachtgevers en professionals optimaal te kunnen bedienen.
Een wendbare en groeiende organisatie heeft behoefte aan kwalitatief goede interim-expertise. Een interim-kandidaat die het liefst vandaag kan beginnen.
Onze aanpak
De wensen en eisen die aan de interim-kandidaten worden gesteld brengen we samen met jou in kaart. Door onze business managers met een vakinhoudelijke achtergrond en kennis van de arbeidsmarkt scherpen we het functieprofiel gezamenlijk aan.
Vervolgens benaderen en enthousiasmeren we relevante kandidaten binnen ons uitgebreide netwerk van interim-managers en interim professionals.
We searchen en screenen de potentiële kandidaten. Met de beste kandidaten houden wij een intakegesprek. We selecteren vervolgens op kennis, ervaring en de ambities van de kandidaat en de match met de ambities binnen jouw interim opdracht. De door ons geselecteerde kandidaten stellen we vervolgens graag aan jou voor zodat jij de best passende kandidaten kunt kiezen voor de opdracht.
Kenmerken van onze dienstverlening
- Binnen een aantal dagen de juiste interimmer aan tafel
- Snelle schakeling door onze business managers
- Vakinhoudelijke contactpersonen
- Een persoonlijke benadering en actieve sourcing
- Een uitgebreid netwerk van kandidaten
Bij Improven Search & Interim zijn wij van verbinding en samenwerking! Met klanten en met onze Friends 2 the Firm!
Heb jij vraagstukken op het gebied van sustainability, finance, risk, IT, processen, projecten? Wil jij ook Friend 2 the Firm worden? Of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Belangrijker nog, wij zijn van persoonlijk contact. Amal Bouna, Richard Wirschell en Frans Peek nodigen jou van harte uit voor een nadere kennismaking.
Samen bereiken wij meer! Tot snel!