Onze sociale impact

Onze belofte ‘het kan altijd beter’ geldt niet alleen voor de prestaties van de klanten met wie wij werken. Het betreft ook onze maatschappelijke footprint. Wij werken aan een resultaatgerichte organisatie, die een goede balans kent tussen inspanningen voor onze klanten, onze organisatie én onze samenleving.

Ook onze klanten vinden maatschappelijke betrokkenheid belangrijk en verwachten dan ook veel van ons. In raamcontracten spreken wij concrete en meetbare doelstellingen af met onze klanten, waarin wij omzetpercentages aantoonbaar investeren in Social Return. Stap voor stap zijn wij ons bewuster van onze impact op vraagstukken rond duurzaamheid, circulariteit, ongelijkheid en diversiteit. Lees hier ons beleid Diversiteit en Inclusie.

Zo helpt Improven mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt om hen te laten participeren in de samenleving door perspectief te bieden op passend werk en inkomen. Ook adviseren wij diverse goede doelen organisaties kosteloos en begeleiden we organisaties in de professionalisering van duurzaamheid. Met onze bevlogen mensen houden wij rekening met de maatschappelijke effecten van onze activiteiten. ​Samen kunnen we de wereld een beetje beter maken!

People – Planet – Progress

Improven ziet MVO als een wezenlijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Daarbij focussen we ons op drie resultatengebieden: Sociaal (People), Ecologisch (Planet) en Economisch (Progress). 

People
planet
progress