Projectleider

Introductie

Ben jij een hands-on projectleider bedrijfsvoering met klantgerichte instelling en gewend in een complex veld te opereren? Dan is deze tijdelijke functie je kans. Voor een van onze opdrachtgevers, het Openbaar Ministerie, zoeken we op korte termijn een projectleider voor 6 maanden met een mogelijke verlenging van 2 maanden.

Tijdsbesteding: 36 uur per week

Organisatie- en afdelingsomschrijving

De Dienstverleningsorganisatie van het Openbaar Ministerie (DVOM) ondersteunt medewerkers van het Openbaar ministerie op het gebied van HR, facilitaire en financieel-administratieve diensten en met projectmanagement. Zo’n 250 DVOM medewerkers spelen, vaak ongemerkt, een grote rol in het dagelijkse werk van de circa 5.000 OM-collega’s. Optimale ondersteuning, dat is wat DVOM drijft. Zodat iedere OM-collega probleemloos kan werken, elke dag opnieuw. Bij de DVOM werken jonge professionals en ervaren krachten, met uiteenlopende achtergronden en werkervaring. Men hecht waarde aan een omgeving waar medewerkers zich gewaardeerd voelen, met plezier (samen)werken en volop ruimte krijgen voor hun professionele en persoonlijke ontwikkeling.De afdeling Bedrijfsvoering binnen DVOM ondersteunt de verschillende domeinen binnen DVOM op HR, Management Ondersteuning, Communicatie, AVG en andere bedrijfsvoeringstaken.

Functie-informatie

We zoeken een breed georiënteerde en hands-on projectleider, die de verantwoordelijkheid neemt voor uiteenlopende projecten op het vlak van bedrijfsvoering, zoals de implementatie van wetgeving en beleid, procesoptimalisatie, het ontwikkelen en implementatie van nieuwe werkwijzen en organisatieveranderings-vraagstukken en het (door)ontwikkelen van een producten en diensten catalogus voor de landelijke dienstverlening.

De projecten raken meestal verschillende vakgebieden en afdelingen binnen de DVOM, zoals financiën, HR, IT en communicatie. Dit vraagt een nauwe samenwerking over de afdelingen heen en een integrale aanpak. Omdat we als DVOM het primaire proces van het OM ondersteunen hebben veel van onze projecten ook impact op de OM-onderdelen en doe je dat in samenwerking en afstemming met de OM-onderdelen.

Functie-eisen:

De kandidaat kan in een complexe en dynamische omgeving snel tot concrete resultaten te komen. Hij of zij is breed inzetbaar en in staat een brug te slaan tussen verschillende bedrijfsvoeringsprocessen en het primair proces en kan snel kunnen schakelen tussen strategie en uitvoering.

De volgende taken en verantwoordelijkheden worden onderkend:

  • Snel een plan van aanpak kunnen opstellen of MT notities schrijven;
  • Verrichten van uitvoerende projecthandelingen (hands on);
  • Afstemmen met verschillende afdelingen binnen en soms ook buiten DVOM.

De geschikte kandidaat:

  • Weet snel de kernvraag in complexe materie boven tafel te krijgen;
  • Is deskundig en in staat zijn kennis en ervaring snel in te zetten;
  • Overziet de belangen in een complex veld en weet om te gaan met tegengestelde belangen;
  • Heeft een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en is sociaal vaardig;
  • Past binnen het team: kan ideeën en oplossingen overbrengen, is klantgericht, secuur, heeft aanpassingsvermogen, is stress bestendig en flexibel.

Aanbod

Het tarief is in overeenstemming met de zwaarte van de functie.

Inlichtingen bij

Jan Sinoo +31 6 57 88 69 73

Solliciteer op deze functie:

Belangrijke wijziging voor toestemming voor cookies

Improven B.V. maakt op deze website gebruik van functionele -, analytische - en advertisingcookies. Op deze manier kunnen wij uw gebruik van onze website analyseren en kunnen wij uw voorkeuren onthouden. Door gebruik te blijven maken van onze website, geeft u toestemming en gaat u akkoord met het gebruik van de cookies. U kunt het gebruik van cookies weigeren, door uw standaard browserinstellingen hierop aan te passen. Meer informatie kunt u vinden in onze cookieverklaring.