Digital Transformation

Customer cases Customers Services

Digital transformation

Als organisatie sta je voor een steeds sneller veranderende omgeving en klantwensen. Dit vraagt om een organisatie die de juiste balans heeft gevonden tussen stabiliteit en wendbaarheid en daarmee snel kan inspelen op veranderingen. Zo blijf je ook in de toekomst van betekenis voor jouw klanten, medewerkers en de markt. Het realiseren van wendbaarheid om zo technologische veranderingen snel te kunnen adopteren en om te zetten in kansen, noemen wij binnen IMPROVEN digitale transformatie.

Maar wat is de weg er naartoe en welke stappen zet je eerst? Hoe zet je de digitale strategie om in concrete versnelling & verbetering? En hoe maak je met digitaal leiderschap, bevlogen mensen en een gerichte strategie de daadwerkelijke transformatie?

News

Our vision

At IMPROVEN, digital transformation starts with connection. Connection with the client, colleagues and the market. We guide organisations in their ambition in digitalisation. Within Improven, we see digital transformation as an important step to be relevant to your customers for now and later. As a partner, we stand alongside our customers and look at their future with them. How do we stay agile, how do we keep costs under control and how do we keep ahead of the competition? But also how do you remain attractive to your employees? We would like to answer these questions together with you!

Digitaal kompas

Digitaal Kompas

IMPROVEN gebruikt het ‘Digitaal kompas’ om jouw wezenlijke vragen te adresseren rondom de ontwikkeling en implementatie van digitale transformaties. Door gebruik te maken van het digitaal kompas,
krijg je als organisatie inzicht in waar je op dit moment staat en de kansen die het oplevert. Dit helpt je in het maken van de juiste keuzes om te groeien in de richting die past bij de organisatie. Het digitaal kompas geeft richting aan jouw digitale transformatie!

Digital transformation is first and foremost a business transformation. Change only has real impact if you drive it from cohesion between initiatives. By paying attention to all four business drivers (Organisation, People, Data & Technology) and looking at them from connection, you get maximum business value from your Digital Transformation.

More questions about digital transformation? Contact Justa de Graaff

+31 6 51 19 73 59 Justa de Graaff