Locatie: Amsterdam | Start: per direct |Β Duur van de opdracht: 3 maanden met kans op verlengingΒ
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is het meest creatieve, inspirerende en duurzame warenhuis, waar iedereen zich bijzonder kan voelen.
Deze missie is de leidraad voor alles wat ze doen, voorΒ hunΒ gebouwen, evenementen, communicatie en medewerkers. Er zijn vijf waarden, die samen het dna van de opdrachtgever vormen:
- Creatief
- Persoonlijk
- Open
- Inclusief
- Duurzaam
Daarnaast is deze opdrachtgever een premium e-commerce speler met een omvangrijke webshop.
Voor deze opdrachtgever in Amsterdam zijn we per direct op zoek naar een interim Teamlead Productinformatie e-commerce.
Wat ga je doen
- Je inspireert een team van 12-tal ervaren specialisten en creΓ«ert een cultuur van groei, eigenaarschap en samenwerking.
- Je rapporteert en adviseert over voortgang aan management op eigen initiatief en je stuurt (pro)actief bij daar waar nodig.
- Je werkt nauw samen met IT, commercie en marketing om processen te verbeteren en publicatie van producten optimaal af te stemmen.
- Je signaleert kansen en knelpunten in de keten en vertaalt deze naar verbeterinitiatieven met meetbare impact.
- Je ontwikkelt en borgt een robuust, schaalbaar en toekomstbestendig publicatieproces dat continuΓ―teit en kwaliteit garandeert.
In deze rol rapporteer je aan de Head of Supply Chain.
Wie zoeken wij
Ben jij een inspirerende leider met oog voor:
- data,
- procesoptimalisatie en
- e-commerce
Als interim Teamlead Productinformatie e-commerce stuur je een team van (senior) data-entryΒ medewerkers en productinformatie specialistenΒ aan. Samen zorgen jullie voor de juiste, tijdige en aantrekkelijke publicatie van honderden producten per week op de onlinekanalen. Dit is essentieel voor conversie, klanttevredenheid en het succes van de opdrachtgever als premium e-commerce speler.
Wat vragen wij
- Een aantal jaar relevante leidinggevende ervaring
- Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een e-commerce omgeving
- Een verbinder, enerzijds richting je team, anderzijds richting belangrijke stakeholders zoals Commercie en IT
- Sterk procesgericht persoon die hiermee duidelijkheid schept en verwachting kan managen en verbeteringen doorvoert
- HBO werk- en denkniveau
- De start van de opdracht is per direct en voor een maand of 3, met kans op verlenging.
- Fulltime inzet gevraagd.
- 3 tot 4 dagen op kantoor in Amsterdam is een vereiste.
Interesse?
Stuur je CV, motivatie en beschikbaarheid naar frans.peek@improven.nl of neem contact op via 06- 8206 3241 voor meer informatie.
