Op 12 Juni 2018 organiseert Improven de jaarlijkse Retail CFO RoundTable. En met een verfrissend onderwerp: Virtual Reality binnen Retail.
Shoppen vanuit de luie stoel is inmiddels gemeengoed maar waarom niet ook virtueel door showrooms lopen, sfeer proeven en meubels of kleding in een andere combinatie of opstelling aanschouwen? Het kan allemaal! Binnen de retail-branche lijkt voor virtual reality een grote toekomst weggelegd. Steeds meer retailbedrijven passen in hun winkels VR-opties toe om de klantervaring te verrijken. Tevens ontwikkelen ze applicaties waarmee consumenten thuis aan de slag kunnen. Als klap op de vuurpijl zetten retailers VR-technologie in om de indeling van hun winkels en daarbinnen het assortiment te optimaliseren.
Speciaal voor deze sessie hebben wij Niels Batstra, CFO ai. van PixelPool gevraagd ons te inspireren. Het Haagse PixelPool biedt digital retail solutions aan door middel van het gebruik van de nieuwste 3D en virtual reality technieken. Zij helpt haar klanten met kosten- en tijdsbesparing en zorgt voor een betere merkbeleving. Hiermee lopen zij voorop in de innovatiekaravaan binnen de apparel en retail industry. Samen met Jan Torringa, COO, laten ze ons beleven wat Virtual Realty in de voor hun relevante markt betekent. De brillen liggen klaar!