Vandaag start Improven in samenwerking met BNR Nieuwsradio and Brandwave een nationale corporate branding campagne.
Het afgelopen jaar heeft Improven hard gewerkt aan haar naamsbekendheid. En met succes! Onder andere door de vele inspirerende artikelen en blogs, de jaarlijkse Improven Masterclass (in 2017 met Joris Luyendijk), het organiseren van opleidingen en Round Tables en het spreken op congressen als de FM Dag, Projectmanagement in de Zorg en de Data Quality Conference. Ook hebben we in 2017 het tv-avontuur gehad met RTL ‘Van passie naar droombaan’.
In 2018 doet Improven haar uiterste best de totale naamsbekendheid nog meer kracht bij te zetten, middels een nationale Corporate Branding. Deze start op 12 maart 2018. U vindt ons dan op Business News Radio, op de billboards langs snelwegen bij Utrecht en Amsterdam (A2, A12, A10) en in landelijke dagbladen als het FD. Leuk u te begroeten!
Meer weten over Improven? Neem gerust contact op met met Masha Plooij-Hennequin via masha.hennequin@improven.nl of bel +31 (0)6 2060 4325.