BUSINESS MANAGER SEARCH & INTERIM

Type vacature: Improven
Expertises: Staff

Introductie 

Bij Improven Search & Interim zijn wij op zoek naar een daadkrachtige & verbindende Business Manager. 

Je speelt een essentiële rol in de groei van onze activiteiten op het gebied van werving & selectie, interim bemiddeling en executive search voor onze klanten. 

Heb jij een visie op het recruitment vak en ben je hier gepassioneerd over?
Dan nodigen wij jou graag uit voor een kennismakingsgesprek. 

Organisatie- en afdelingsomschrijving 

Wij zijn een groeiende consultancy organisatie met een tak voor werving & selectie, interim bemiddeling en executive search. We zijn met 200 collega’s, waar we een levendige en inclusieve cultuur hebben en een stimulerende omgeving creëren voor iedereen.  

Search & Interim is een belangrijk onderdeel van Improven. Wij zien onszelf als Improvers van loopbanen en kijken creatief naar de optimale vervolgstap met kandidaten.   

Klanten zien ons als Business Partner bij werving & selectie, interim bemiddeling en executive search vraagstukken op senior posities. 

Samen dragen we bij aan de maatschappij: voor de huidige en toekomstige generaties.
Dit doen we door jaarlijks gezamenlijk diverse initiatieven te organiseren en/ of ondersteunen waar we onze krachten bundelen met collega’s en social (keten) partners om te helpen tot een duurzame wereld te komen.  

De kracht van Improven is onze verbondenheid: we inspireren en motiveren elkaar.  

Functie-informatie 

Als Business Manager speel je een essentiële rol in het identificeren, aantrekken en bemiddelen van senior professionals voor onze klanten. Dit doe je vanuit een 360 graden rol.  

Jouw belangrijkste taken zijn onder andere: 

  • Verantwoordelijk voor senior werving & selectie opdrachten voor onze klanten, van search tot het voeren van selectie gesprekken tot presenteren van gekwalificeerde kandidaten aan klanten en hen begeleiden tijdens het selectieproces. 
  • Ondersteunen bij de search van senior interim professionals t.b.v. de collega Business managers. 
  • Het onderhouden en uitbouwen van het netwerk aan klanten en kandidaten.  
  • Het professionaliseren van het search en wervingsproces & het optimaal gebruik van tooling zoals LinkedIn en Carerix. 
  • Business partner van de klant – adviseren over de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt/ het recruitmentproces.
  • Het begeleiden van onderhandelingen over salaris- en arbeidsvoorwaarden tussen kandidaten en klanten. 

Functie-eisen 

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in recruitment, werving/selectie/ business management.
  •  Uitstekende interviewvaardigheden en het vermogen om kandidaten effectief te beoordelen.
  • Kennis van recruitmentsoftware en technologie is een pluspunt.
  • Ervaring als business partner voor senior opdrachtgevers; je bent deskundig, daadkrachtig & verbindend.
  • Verder ben je communicatief sterk, creatief, initiatiefrijk en heb je overtuigingskracht. 

Aanbod

Wij bieden jou de mogelijkheid verbindingen aan te gaan met klanten, collega’s en de maatschappij. We geloven in de kracht van een inclusieve cultuur en vinden het belangrijk elkaar te inspireren.  

Daarnaast bieden wij: 

  • Marktconform salaris o.b.v. kennis, ervaring en niveau (full time) 
  • Arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd en uitgebreide Arbeidsvoorwaarden – Improven 
  • Hybride werken: in deze functie kun je deels thuis en deels op kantoor werken en ben je ook bij klanten 
  • Een leaseauto/autoregeling, laptop en telefoon 
  • 28 vakantiedagen per jaar 
  • Aantrekkelijke bonusregeling  
  • De mogelijkheid om je binnen reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit en innovatie
  • Ook houden wij van gezelligheid en worden er verschillende sociale en sportieve activiteiten georganiseerd
  • Omdat er veel verschillende type mensen bij ons werken is het aanbod zeer divers. Zoals: borrels, zomer event, kerstgala, een skiweekend, samen paddelen/wielrennen 

Als je gepassioneerd bent over het samenbrengen van kandidaten met uitdagingen bij onze klanten, en klaar bent om deel uit te maken van ons enthousiaste team, nodigen we je graag uit om te solliciteren.  

Wil je meer informatie ontvangen? Neem contact op met Frans

+31 6 82 06 32 41 Frans Peek

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx