Onze Identiteit

Waarom we het doen
Improven verbetert sámen met u de prestaties van uw organisatie. Onze drijfveer “Het kan altijd beter!” zit in ons DNA. Dit doen we op basis van een bewezen aanpak die wij op maat maken voor uw specifieke vraagstukken. Een gemeenschappelijke visie op zowel uw uitdaging en ambitie als op het daadwerkelijk implementeren van de oplossing…dáár ligt onze kracht. Wie zijn wij? De ervaren denkende doeners, bevlogen en creatieve vakspecialisten die niet weggaan voordat het werkt en geborgd is.

Hoe we het doen
Kernwaarden zijn belangrijk voor de identiteit van onze organisatie; ze verschaffen houvast aan onszelf en onze klanten. Ze bepalen hoe wij omgaan met onze klanten, welke mensen wij werven en hoe wij met elkaar omgaan. Wij bepalen niet wat onze kernwaarden zijn: onze kernwaarden bepalen wie wij zijn….Wij zijn bevlogen, Creatief en houden ervan om dingen samen te doen!

Wat we doen

Wij verbeteren samen met onze klanten de prestaties van de organisaties waarvoor we werken. Dit doen we voornamelijk door ons te richten op het verbeteren van projecten, de (bestuurlijke) informatievoorziening en de inrichting, beheersing en verbetering van bedrijfsprocessen. Dit doen we vanuit onze vaktechnische perspectieven van Finance, IT en Risk.

Voor wie we het doen (onze klanten)

Wij richten ons op projecten die er toe doen binnen de MidMarket én op strategische deelprojecten bij grote multinationals. Onze klanten zijn in beweging, complex in structuur en processen, op zoek naar creatieve en werkende oplossingen. Elkaar uitdagen hoe het sneller, slimmer en vooral beter kan. Dat doen we dus vooral SAMEN – samen met onze klant, samen met onze consultants, samen met onze business partners. Zo inspireren wij onze klanten en vice versa.